Saturday, May 1, 2021

Everything burns...

Και έρχεται η σημερινή ημέρα, που γιορτάζεται πανηγυρικά η Ανάσταση του Κυρίου, η μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης, η νίκη του θανάτου και η ελπίδα της αιώνιας ζωής. Είναι δύσκολες εποχές και απαιτούν τέτοια αισιόδοξα μηνύματα χαράς, πίστης, ελπίδας και μεταφυσικής σημασίας.

Αλλά θυμάμαι και αυτό το τραγούδι που αναφέρω στον τίτλο , του Ben Moody feat. με την Anastacia που με παραπέμπει , δεν ξέρω γιατί, στο ψήσιμο του οβελία, το κατεξοχήν έθιμο της εξοχής, την εποχή της Πασχαλιάς και μαζί με το συνοδευτικό του , το καθόλου υποδεέστερο αλλά νοστιμότατο κοκορέτσι! Πολύ ωραίες αναμνήσεις από το χωριό που συνοδεύουν αυτές τις συνήθειες, ήθη και έθιμα των ημερών του Πάσχα.


Σας αφιερώνω και τις σχετικές δημιουργίες μου και σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση με Υγεία και κάθε προσωπική σας επιδίωξη να τη χαρείτε και να την πραγματοποιήσετε!!!










Καλή πρωτομαγιά με λουλούδια και χαρά! και το σχετικό μου χειροποίημα....

Αχ και να 'μουν χρυσαλλίδα,

Όμορφη , μικρή, τσαχπινα,

Να πηγαίνω από λουλούδια σε λουλούδια,

Με πολύ χαρά και λίγο πείνα...

Να γεύομαι τους χυμούς της μαργαρίτας,

Τα φτερά μου να χρυσαλλιζουν 

Και όλα τα γλυκά του κόσμου να μου θυμίζουν,

Αλλά και στα ματάκια μου να στροβιλιζουν,

Ομορφιές της φύσης να με γεμίζουν και

 της Αγάπης το μήνυμα να σκορπίζουν!!!! 








2 comments:

aeipote said...

Χρηστός Ανέστη,

Να είσαστε όλοι Καλά!

Υγεία, Τύχη, Χαρά και Ευτυχία!

Chara Diana said...

Αληθώς ο Κύριος!Σας ευχαριστώ πολύ! Να είστε πάρα πολύ καλά, με υγεία και χαρά και όλα τα καλά!!!